BESTSELLER
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Firma NPT jest autoryzowanym partnerem handlowym wszystkich producentów, których Towary są dostępne na platformie zakupowej LuxuryBikini.pl. Cały Towar dostępny w sklepie internetowym LuxuryBikini.pl pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta, jest nowy, oryginalny i posiada gwarancję jakości producenta. Firma NPT jest bezpośrednim importerem oferowanych marek.
  2. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w sklepie internetowym LuxuryBikini.pl w związku z niezgodnością Towaru z umową sprzedaży.
  3. Podstawą uznania reklamacji jest dowód zakupu. Reklamacja nie zostanie uznana w przypadku uszkodzeń związanych z niewłaściwym użytkowaniem, przesłaniem Towaru w stanie niehigienicznym, uszkodzonym w trakcie przesyłki do Sprzedającego.
  4. Sprzedający informuje, że kolory przedstawione na zdjęciach zamieszczonych na platformie zakupowej www.luxurybikini.pl mogą nieznacznie odbiegać od koloru zakupionego towaru. Różnice wynikające z parametrów technicznych komputera Konsumenta (kolor, proporcje itp.) nie są podstawą reklamacji Towaru.
  5. Sprzedający informuje, iż w przypadku zakupu wzorzystego Towaru, zakupiony Towar może odbiegać swoim wzorem od Towaru prezentowanego na zdjęciach. Z uwagi na fakt, że prezentowane Towary szyte są z belek materiału, to uzyskanie idealnie takiego samego wzoru jest praktycznie niemożliwe.
  6. Jasne kolory (biały/ecru) po zamoczeniu mogą delikatnie prześwitywać. Informujemy również, że kolory fluorescencyjne (jaskrawe) mogą blaknąć pod wpływem słońca. Reklamacje takich kostiumów nie będą uwzględniane.
  7. Wszystkie oferowane stroje kąpielowe i plażowe nie są przeznaczone do intensywnej fizycznej aktywności w wodzie ani długiego przebywania w silnie chlorowanej wodzie, chyba że szczegółowy opis produktu stanowi inaczej.
  8. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości Towaru w związku z nieprawidłowym sposobem używania Towarów i poniższych przypadków:

a)                  mechaniczne uszkodzenia Towaru i wywołane nim wady,

b)                 uszkodzenia i wady powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania i konserwacji,

c)                  użytkowania lub pozostawienia Towaru w nieodpowiednich warunkach,

d)                 samowolnych (dokonanych przez Klienta lub na jej/jego życzenie) napraw, przeróbek lub zmian w Towarze,

e)                 użycia niewłaściwych środków piorących i/lub czyszczących.

  1. Towar należy odesłać w opakowaniu gwarantującym zwrot towaru w nienaruszonym stanie, np. w kartonie, w którym go otrzymał, z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami. W przypadku nienależytego przygotowania towaru do podróży, powodującego np. wywinięcie misek, zaciągniecie nitek, narażenie towaru na uszkodzenie przez firmę kurierską/pocztę, reklamacja zostanie odrzucona bez weryfikacji reklamowanej wady.
  2. W przypadku odrzucenia reklamacji wskutek naruszenia któregokolwiek z warunków niniejszej gwarancji, towar w stanie niezmienionym zostanie odesłany na koszt Reklamującego.
  3. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@luxurybikini.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie LuxuryBikini.pl, w formie listu poleconego na adres: New Perspectives of Technology Maciej Ziemiańczyk, ul. Rembielińska 8A/60, 03-343 Warszawa.
  4. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail do korespondencji, datę zakupu, numer transakcji. Zwracany Towar należy odesłać razem z dowodem zakupu, opisem sytuacji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, NPT zwraca się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie tych danych lub informacji.
  6. Jeżeli zakupiony Towar jest niezgodny z umową, Klient może:

a)                  żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,

b)                 żądać wymiany Towaru na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,

c)                  żądać odpowiedniego obniżenia ceny Towaru,

d)                 odstąpić od umowy

Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli sklep LuxuryBikini.pl otrzymał od Klienta powyższe żądanie i nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

14. NPT ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania kompletnych informacji niezbędnych do uruchomienia procedury reklamacyjnej.

15. Jeśli wadliwy Towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, wówczas NPT zwraca koszty odesłania wadliwego Towaru poniesione przez Klienta oraz na swój koszt wysyła mu naprawiony lub wymieniony Towar. Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, a Klient podejmie decyzję o odstąpieniu od umowy zwrotowi podlegają cena Towaru, zapłacona przez Klienta wraz z kosztami poniesionymi przez Klienta, związanymi z dostawą Towaru do Klienta oraz odesłaniem Towaru do NPT.

16. Zwrot należności nastąpi w sposób określony przez Klienta. Jeśli cena lub jej część została uiszczona przy pomocy rabatów zgromadzonych na Koncie, Klientowi zostanie zwrócona ta część ceny, która faktycznie została przez niego uiszczona, a rabat zostanie ponownie ujawniony w ramach Konta.

17. NPT odpowiada za niezgodność Towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Klient traci uprawnienia do żądania doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności Towaru z umową nie zawiadomi o tym sklepu.

18. Powyższe wymagania, co do postępowania reklamacyjnego nie naruszają ani nie ograniczają praw Klienta do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa. Powyższe wymagania w odniesieniu do konsumentów należy interpretować każdorazowo zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

19. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresem: https://uokik.gov.pl/ . Ponadto, Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. Celem platformy ODR jest pozasądowe rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w związku z transakcjami handlowymi.

Zwroty

  1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru kupionego w sklepie LuxuryBikini.pl terminie 30 dni od daty odebrania przesyłki wysyłając w tym terminie oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: info@luxurybikini.pl lub w formie listu poleconego na adres New Perspectives of Technology Maciej Ziemiańczyk, ul. Rembielińska 8A/60, 03-343 Warszawa. Zwracany Towar musi być kompletny i w stanie niezmienionym, a stopień ingerencji Klienta w opakowanie nie może być bardziej dotkliwy niż w sytuacji, w której Klient miałby się z nim zapoznać w sklepie stacjonarnym w celu zapoznania się z wyglądem Towaru i zbadania jego zgodności z umową (Zamówieniem), z zastrzeżeniem przewidzianym w ust. 4 niniejszego Rozdziału. Jakiekolwiek ślady użytkowania bądź ingerencji w Towar powodują, że zwrot nie będzie przyjęty, a umowa pozostaje wiążąca.
  2. Klient odpowiada materialnie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i funkcjonalności.
  3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, NPT przekaże Klientowi na adres e-mail podany w Zamówieniu lub w koncie, informację o dalszym postępowaniu oraz adres, na który należy odesłać Towar.
  5. Towar powinien zostać odesłany przez Klienta niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, na adres podany przez NPT, z fabrycznie przytwierdzonymi metkami, w opakowaniu gwarantującym zwrot towaru w nienaruszonym stanie, np. w kartonie, w którym go otrzymał, z kompletnym wyposażeniem, akcesoriami i gratisami.
  6. W przypadku odmowy zwrotu kompletnego wyposażenia i/lub akcesoriów i/lub gratisów, NPT zwróci Klientowi wartość zwracanych produktów, pomniejszoną o wartość brakującego wyposażenia i/lub akcesoriów i/lub gratisów.
  7. W przypadku nienależytego przygotowania towaru do podróży, w tym niedbałego zapakowania, wywinięcia misek, narażenia towaru na uszkodzenie przez firmę kurierską/pocztę zwrot nie będzie przyjęty.
  8. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, NPT dokonuje zwrotu uiszczonej przez Klienta należności za Towar w terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy, ale nie wcześniej niż od otrzymania Towaru z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego paragrafu. Zwrotowi nie podlega poniesiony przez Klienta koszt  zwrotu do sklepu, jak również koszt dalszego odesłania towaru do Klienta wskutek nieskutecznego odstąpienia od umowy tj. odrzucenia/nie przyjęcia zwrotu z zastrzeżeniem pkt. 1.
  9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec Towaru o właściwościach określonych przez Klienta w zamówieniu.
  10. Zwracany Towar należy odesłać razem z dowodem zakupu.
  11. NPT umożliwia Klientowi odstąpienie od umowy sprzedaży na piśmie lub w drodze korespondencji elektronicznej bez żadnych konsekwencji, jeżeli Towar nie został dostarczony Klientowi, mimo że przewidziany termin dostawy już minął. W takiej sytuacji NPT zwraca kwotę równą uiszczonej cenie Towaru i kosztom dostawy, jeżeli wcześniej zostały opłacone.
  12. Jeśli cena lub jej część została uiszczona przy pomocy rabatów zgromadzonych na Koncie, Klientowi zostanie zwrócona ta część ceny, która faktycznie została przez niego uiszczona, a rabat zostanie ponownie ujawniony w ramach Konta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl